Shiurim
Topics
General Listings
Dirs
Igros Kodesh vol. 7 - Tamuz
- 2157 - 2157_2 - און ווי עס איז צו זעהען זייט איר פון אנשי קיוב פון דער אלטער היים, האף איך איז אויך בא אייך ב' תמוז, תשי"ג - להמתפללים דבית הכנסת רודף שלום אנשי קיוב, בטאראנטא
- 2158 - 2158 - הנה הלשון בזה הי' "שלא תפרסם", ומזה עצמו מובן שבמקום שצריך להודיע מפני איזה טעם ב' תמוז, תשי"ג
- 2159 - 2159 - בנועם נתקבל מכתבם מכ"ה סיון עם קטעי העתונים והתמונות ב' תמוז, תשי"ג - הנהלת צעירי אגודת חב"ד באה"ק ת"ו
- 2160 - 2160 - וכיון שדברים אלו עלולים שלא להשמר כדבעי, הרי במילא יש למעט בהפצתם ב' תמוז, תשי"ג - מוה"ר דוד נתן שי לעסער
- 2161 - 2161 - שגם בעיני בשר יראה איך שכ"ק מו"ח אדמו"ר ממשיך הצלחה למעלה מן הטבע ה' תמוז, תשי"ג - מוה"ר סעדי' שי' שד"ר ליברוב
- 2162 - 2162 - זיכער האט מען אויסגעארבעט א פלאן ווי צו אויסניצען די זומער חדשים און ווי צו פארשפרייטען דאס ה' תמוז, תשי"ג - הרבנית מרת קיילא תחי'
- 2163 - 2163 - שלא כתב בצירוף לזה עכ"פ ממצב בריאותו ושל זוגתו שיחיו ויה"ר שזה יהי' סימן טוב שהכל שלום ח' תמוז, תשי"ג - מוה"ר רפאל נחמן שי' הכהן כהן
- 2164 - 2164 - משל למה הדבר דומה לאדם שנחלש בגשמיות ואומרים לו להוסיף באכילה ושתי' ויענה ע"ז שכיון שחלוש הוא ח' תמוז, תשי"ג -
- 2165 - 2165 - מכש"כ עאכו"כ אם הן הולכות פרועות ראש וזרועות מגולות, יש איסור כפול ט' תמוז, תשי"ג
- 2166 - 2166 - תלמיד שיש חשש שישפיע לרעה על חביריו, אם להרחיקו מכותלי הישיבה אף שעי"ז יוגרם לו היזק ט' תמוז, תשי"ג
- 2167 - 2167 - אשר סו"ס הנה גם הוא רואה פעולות טובות ע"י שהותו בעירו עתה ט' תמוז, תשי"ג
- 2168 - 2168 - ובודאי דברי התעוררות בכלל זה, חזקה שפועלים בין אם נראה לעיני בשר או שלמשך זמן נשאר בהעלם יו"ד תמוז, תשי"ג - מוה"ר אברהם סענדער שי' וזוגתו מרת שיינא שרה תחי' נעעמצאוו
- 2169 - 2169 - והי' ג"כ מהראוי שיחפש דרך איך להשתלם גם בשחיטת גסות, והשי"ת יצליחו לקיים מרז"ל אין ושחט אלא ט"ז תמוז, תשי"ג
- 2170 - 2170 - הנה הצעתו לבטל אצלו בכלל ענין הקלעדש, הנה ידוע המבואר בכ"מ ששבירת הזולת בעניני הרשות ט"ז תמוז, תשי"ג
- 2171 - 2171 - אם טרוד כ"כ בהוצאות החופה ואביזרייהו שאין זה אלא ענין של יום אחד ורוב ההוצאות הוא מפני הרצון כ' תמוז, תשי"ג
- 2172 - 2172 - תומ"י יקבע מזוזות (כמובן כשרות ובדוקות) בדירתם החדשה, בלא ברכה, וכעבור שלשים יום יקח אחת מהם כ' תמוז, תשי"ג
- 2173 - 2173 - יזכה את כאו"א מאתנו לעשות חלקו בהפצת המעיינות מעיינות תורת חיים - אפילו - חוצה כ"ב תמוז, תשי"ג - מוה"ר שמואל אבא שי' שפירא
- 2174 - 2174 - נשים הרי ע"פ מרז"ל (בכורות מה, א) שנר"ב אברים להן, ולכן נוהגים לכתוב, לכל אברי' ושס"ה גידי כ"ג תמוז, תשי"ג
- 2175 - 2175 - אז די עצם אידייע פון אזא מוסד וועט גורם זיין אפצוציען בחורים פון די ישיבות... און וועט בכלל כ"ג תמוז, תשי"ג
- 2176 - 2176 - פלא שאינו מפרט אודות קביעות עתים שלו בתורת חב"ד, שאם בימינו אלה חובת מצוה וחובת חובה על כל כ"ד תמוז, תשי"ג - מוה"ר שמואל צבי שי' ספקוינה
- 2177 - 2177 - שוין עטליכע יאר נאך דער חתונה און האבען נאך דערוויילע ניט קיינע קינדער כ"ה תמוז, תשי"ג
- 2178 - 2178 - מותר לטעום קודם התפלה, ואדרבה מצוה וחובה הדבר, ובפרט ע"פ פתגם הצמח צדק כ"ו תמוז, תשי"ג
- 2179 - 2179 - נהניתי לקרות במכתבו אשר מסדרים - ובטח במרץ - קבלת נערות של אנ"ש וגם של העיר על ימי החופש מוה"ר ישכר דוב שי' גורביץ
- 2180 - 2180 - שעסקנות בחינוך הכשר המקרב את לבן של בנ"י לאבינו שבשמים מוכרח שתגרור אחרי' עוד מצות ולא ח"ו כ"ו תמוז, תשי"ג
- 2181 - 2181 - נתבארו בדא"ח ענין הרגל והעקב בפרט ברוחניות. וכדאית תוספת אומץ בהם ברוחניות, ובמילא תומשך כ"ו תמוז, ה'תשי"ג - מוהר"ר משה דובער שי' רבקין
- 2182 - 2182 - שהיו מנגדים על לימוד זה, הנה בטח לא הי' בזה אלא ענין של נסיון לנסותו אם לא יבוש מפני המלעיגים כ"ו תמוז, תשי"ג
- 2183 - 2183 - שכבר באה העת שצריכים לצאת מד' אמות המצומצמים ולהתפשט, באופן המתאים, בין שאר חוגי בנ"י להפיץ כ"ו תמוז, תשי"ג